Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Karin - 9 mars 2013 11:10

Jag hoppas fortfarande!

Jag har gått 5 dagar över tiden och jag är alltid väldigt punktlig! Jag tog som ni vet ett negativt test i onsdags (eller var det i torsdags?) och jag har inte vågat testa igen. Jag har en svag molnande värk långt ner i magen (ganska konstant), även en del värk långt ner i ryggslutet, det har strålat i mina ben till och från och mina bröst är väldigt svullna och ömma. Jag vet att allt detta är tecken på graviditet, tyvärr är det ju också tecken på antågande mens.

Vem var så jävla dum och gjorde symptomen likadana?

Det jag känner störst oro för är att det känns som att mensen är precis innanför och bara väntar på att få komma ut. Som att jag tvingar den att stanna kvar där inne. Jag är rädd för att hastigt ställa mig upp och för att gå på toa, så jäkla rädd för att hoppet ska grusas på en hundradels sekund. Jag vill inte att denna tid av hopp ska försvinna. Såhär nära en graviditet har jag aldrig tidigare varit.

Snälla snälla, låt det vara vår tur.

//hopp&förtvivlan

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards