Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Karin - 18 mars 2013 20:18

Tillsammans är vi starka. Så starka. Jag ser ljuset idag. Jag har lite mer energi, hjärnan orkar med att fullgöra tankarna och jag känner för att göra saker. Det var länge sedan. Det känns härligt!

Min rädsla ligger i att jag ska fortsätta att falla fritt en gång i månaden, jag kommer inte orka kravla mig upp i längden. Snälla Du, hjälp mig.

Jag vill inte bli fast i det här. Jag ska utmana mig, det finns inget annat sätt.

Det är mycket Bröllop som far runt i mitt huvud just nu. Tanken på vårt bröllop drar mig framåt och får mig att känna både ljus och hopp. Ibland känns det såklart lite stressande, eftersom att jag så gärna vill vara mig själv och vara närvarande denna dag. Jag vill också vara vacker och i form, just nu tappar jag mest form..

Vi har kommit varandra så nära de senaste dagarna. Närmare än någonsin. Närmare än många någonsin kommer varandra. Jag är lycklig för det. För att du finns i mitt liv. För att vi alltid har varandra.

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards