Alla inlägg den 22 september 2013

Av Karin - 22 september 2013 17:04

Imorse när jag vaknade tänkte jag "är drt tisdag idag?". Det har förstås kommit att bli min favoritdag, den dag då vi byter vecka och får läsa massor av ny information om Pyret i magen. Jag råkar veta på förväg att v 10 innebär ett viktigt delmål och därför längtar jag lite extra.

Ni som följt med mig vet att min senaste vecka har varit tung. Förra lördagen slutade jag med medicin och det har varit otroligt jobbigt. När det var som värst låg jag stilla i sängen, åt och drack i sängen och blundade i 24 timmar. I torsdagskväll hade min sambo fotboll och på fredagskvällen hade hans jobb en festkväll ihop.

Under kvällen när jag satt här ensam (dagarna är rätt långa eftersom att jag har varit sjukskriven i 8 månader) så smög sig nya känslor på. Oro. Ensamhet. Jag kände mig ensam och orolig. Här låg jag i min ensamhet och mådde dåligt medan mannen var på baluns med jobbet. Ett sms med orden "jag känner mig lite ensam älskling" var allt som behövdes. Han gick ut på studs och kom hem till mig och Pyret. Allt kändes mycket bättre när han kom hem <3

v 9 (8+5)

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards