Alla inlägg den 26 september 2013

Av Karin - 26 september 2013 12:08

Igår hade jag molnande (växt)värk hela dagen och idag har det fortsatt. Jag undrar så vad som händer just nu? Jag råkar veta att Pyret ska dubblera sin längd de kommande 3 veckorna, kanske är det en växtspurt där inne? Mysig tanke!

Igår fick jag tips från bm om behandling mot hemorrojder (ja en av graviditetens baksidor - i dubbel bemärkelse). Jag var på apoteket idag och frågade lite tyst om hjälp. Ville varken skrika ut ordet "gravid" eller "hemorrojder" bland alla människor. Det gick sådär. Hon som hjälpte mig tycktes tro att jag var hörselskadad och tog i för kung och fosterland. Hon läste bipackssedeln högt angående graviditet samt berättade ingående att det gör ont att föra upp stolpiller i analen.. Ja hon tycktes berätta det både för mig och alla andra som råkade befinna sig på apoteket.

Jaja värre saker har ju hänt men särskilt skoj var det inte. Vissa saker delar man helst inte med random folk på ett apotek!

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards