Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Karin - 3 oktober 2013 09:24

Efter mitt hungrigt arga inlägg igår var jag så trött. Jag hade varit hos min kurator på dagen och det besöket la beslag på min mångtimmarssömn, som vanligtvis sker på eftermiddagen. I receptionen på kvinnokliniken såg ett ungt par som jag misstänkte skulle göra abort och det berörde mig väldigt mycket. Ett liv blir till som ingen vill ha, när det finns så många som försöker allt.

Vid 19-tiden fick jag ordentligt ont i magen. Som kraftig mensvärk. Jag blev orolig och tänkte "nejnejnejnejnej stanna hos oss". Värken satte i några minuter och fortsatte sedan att komma och gå under kvällen. Jag var övertrött och superorolig när jag flera timmar senare inte hade lyckats somna.

Vid alla kisspauser som togs under natten var jag orolig över att blod skulle forsa i toastolen. Vilken hemsk tanke det är. Inget hände! Det molnar fortfarande men inte alls sådan kraftig mensvärk som igår och jag hade andats ut något.

Lilla, lilla Pyret. Stanna kvar hos oss.

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards