Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Karin - 18 oktober 2013 14:54

Jag har kollat på Pyret hela dagen. Finaste finaste Pyret.

Om någon timme bär det av mot mina föräldrar. Det är en ganska lång bilresa på dryga 5 timmar. Otålig väntan inför att få berätta den stora nyheten ikväll :)

Magen kan eventuellt avslöja oss innan men dem skulle aldrig fråga (särskilt inte eftersom att de vet att vi har haft problem). Paketet med specialnappen ligger redo i packningen....

Is this really happening? <3

Av Karin - 18 oktober 2013 08:47

Åh. Åh. Åh. Pyret <3

KUB:en gick bra. Vi fick låg risk för alla de funktionsnedsättningar som de kollar.

Ännu mer tryggande var att se lille Pyret. En ganska stillsam krabat (trött och förvånad över mammans tidiga uppstigning kanske?) ;) Pyret sprattlade lite med benen och kliade sig på näsan, som synes på bilderna. Det verkade som om Pyret hade hicka, kroppen studsade till då och då. Det var fantastiskt, omtumlande och... alldeles alldeles underbart att se vårt lilla Pyre på skärmen.

Snabbt gick det, på bara några minuter så var lyckastunden över. Jag hade kunnat ligga där med klegg på magen hela dagen och tittat på Pyret. Finaste Pyret <3

Vi blev framflyttade ett par dagar igen, v 13 (12+5) idag.

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards