Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Karin - 21 oktober 2013 17:11

Ni är några som efterfrågat uppdatering om överraskningsmomentet för föräldrarna och den texten kommer. Det var fantastiskt, det kan jag säga. Jag är- och har varit så fruktansvärt arg över en grej som min bror har gjort- och sagt att jag inte kunnat skriva med någon annan sinnesstämning än ilska (och det passar inte). Jag vet inte om det är en del i min rehabilitering som gått framåt - att jag numera låter mig känna mer och bevakar mina egna intressen mer, istället för att anpassa mig och vara så satans flexibel? Eller om det är gravidhormoner som förstärker min ilska och gör mig tokarg? Kokande arg är jag hur som helst.

Visst är det omöjligt att både känna OCH se rörelser på magen såhär tidigt när man är förstagångsföderska? Jag kände små "dutt, dutt, dutt" och hoppade till, tittade på magen av ren reflex och då rörde den sig i takt med duttarna. Det har hänt två gånger, en förra veckan och en idag, långt ner till vänster båda gångerna. Jag skulle kunna jämföra det med "ögonryck", om ni har fått det någon gång? Sådär att det plötsligt rycker under ögat och man kan se det om man tittar i en spegel. Det kan väl inte vara Pyret eller? Utan någon nerv som kommit i kläm typ? Det känns lite mysigt oavsett och väldigt överraskande när det dyker upp.

Ni är några som har efterfrågat en uppdatering om "överraskningsmomentet" i helgen och det kommer. Tack för att ni läser och vill läsa mer <3

Tills rätt sinnesstämning faller på så bjuder jag på en magbild idag v14 (13+1) i mammajeans från H&M och vanlig tröja från H&M.

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards