Alla inlägg den 24 december 2013

Jul

Av Karin - 24 december 2013 12:53

GOD JUL mina fina läsare!

Jag vet att många kämpar, att många sörjer den högtid som sedan länge var tänkt att se annorlunda ut. Jag vet att en del jobbar för att slippa känna efter, att mångas tankar går åt de man har förlorat eller de som aldrig ens blev. Jag vet att julen kan vara en jäklig högtid som riktigt bränner bakom ögoblocken. En tid när man stannar upp och ser det som man inte har.

Jag vet också att julen kan andas nytt. Hopp om ett nytt år. Ett år när man tar sig framåt och kanske enda fram till mål. Och att man nästa jul får glädjen att känna sig berusad av kärlek till ett nytt och efterlängtat litet liv.

Jag önskar att jag hade vetat det förra julen. Och julen innan.

Jag hoppas att ni alla som fortfarande lever i ovisshet och sorg får känna likadant nästa jul. Tills dess, ta hand om varandra!

Kärlek!

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards