Alla inlägg under december 2013

RUL

Av Karin - 2 december 2013 14:11

Nu är jag nyligen hemkommen från RUL. Jag var pirrig innan men eftersom att jag känt av Pyret mer de senaste dagarna var jag inte orolig för det allra värsta. Det fanns såklart tankar på "om" något skulle se tokigt ut, framförallt med hjärtat som syns bra först nu.

Vi fick en jättebra bm och allt såg fint ut med Pyret. Pyret var som vanligt pigg och akrobatisk. Vid ett tillfälle tog den båda sina ben och sträckte dem rakt bakåt, såpass att tårna nuddade pannan. Det var så himla gulligt och Pyret såg ut som en fällkniv ;)

Vi blev beräknade till den 29 april (istället för 26e).

Angående "könet" så ligger det en lapp i ett igenklistrat kuvert som ska öppnas ikväll.

Pyret är en...........

Av Karin - 1 december 2013 18:49

Oj hjälp nu är vi halvvägs!

En dag i veckan hade Pyret disco i min mage. Jag kände buffarna på utsidan, tror jag iaf. Svårt att avgöra eftersom att jag känner det inifrån. Igårkväll kom det några buffar till. Sambon har tyvärr varit iväg vid båda tillfällena. Jag hoppas på att vår utlandsresa ska bjuda honom på några riktiga sparkar ;)

När jag låg och kände bökandet i magen fylldes jag av lyckorus i kroppen. Vår älskade och djupt efterlängtade bebis, tänk att jag får bäran dig nu. Helt otroligt att det till slut funkade. Jag är tacksam för att vi kan och för att Du finns i mig. När du bökar runt får jag de tecken jag behöver, jag har inte drömt allt - Du kom verkligen till oss!

Imorgon är det dags för RUL. Det ska bli så spännande att se vårt Pyre igen. Jag hoppas att vi får gott om tid och en bra bm. Vi ska be att få pojke/flicka nedskrivet på en lapp och titta på lappen ihop på kvällen. Det ska bli mysigt med en extra cermoni. Jag hoppas att Du visar dig Pyret, vi är så nyfikna!

Min foglossning har faktiskt blivit bättre. Kanske tack vare alla de tips jag fick av sjukgymnasten och säkert tack vare poolgymnastiken. Himla skönt att inte alltid ha ont.

Magen växer! Jag slog faktiskt i den i duschdörren i veckan. Mentalt hade jag inte hunnit fatta att den stack ut så långt.. Note to self: öppna dörren helt, du kan inte längre slinka emellan den smala springan!

Jag läste att bebisen nu är lika känslig för beröring som en ettåring och att håret på huvudet växer ut. Hur coolt är inte det? Tänk att det är 25cm bebis i min mage <3

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards