Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Karin - 23 januari 2014 19:39

Jag insåg när sambon kommenterade min "stora mage" att jag nog hade blivit hemmablind. Jag tyckte nämligen inte att den var så stor längre, jag funderade rent av på om den krympt.. Men så var inte fallet insåg jag vid en bildjämförelse.

Här nedan är bilder från;
- En nygravid och svullen v 5
- Vecka 15
- Vecka 27 (dagens!)
- Vecka 27 (dagens!)

Jag trivs bra i min gravida kropp, jag tycker att jag är fin och kurvig. Lite midja har jag kvar och mina bröst är fylligt vackra. Skavanker som jag annars inspekterar bryr jag mig inte längre om. Jag är gravid och lite kärlekshandtag stör mig inte. Däremot är den förstås lite tung och klumpig, knyta skor är ingen favoritsyssla och jag stånkar redan högt när jag måste böja mig ner.

I och med starten av v 27 tänker jag på att Pyret kanske ligger med ögonen öppna och kikar ut i mörkret där inne. Jag hoppas att hon inte känner sig rädd och ensam. Lilla pluttan - jag skulle så gärna vilja se dig på ett ul (varför får man inte göra fler?)

För några dagar sedan förvånandes jag plötsligt av en sammandragning som gjorde ont. Hjälp!, tänkte jag. Igår läste vi mycket riktigt att vissa kan få förvärkar redan nu. Himla tidigt tycker jag men skönt att det stod med i vår bok "du ska bli pappa" under "vecka 27".

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards