Alla inlägg den 13 april 2014

Av Karin - 13 april 2014 18:13

16 dagar till bf visar appen, galet tänker jag. Även om det känns som att jag varit gravid en hel evighet så känns det overkligt att faktiskt vara såhär nära nu. Kommer det verkligen en bebis?

I fredagskväll hade jag det jobbigt, mitt senaste inlägg visar det. På kvällen kom tårar och gråt. Frustration, trötthet och värk låg bakom. Fin sambo klappade, masserade och erbjöd sig att göra det ena och andra (chokladbollar, mat, åka och köpa chips..) men inget kändes bra.

Trots att jag bara lyckades sova mellan 3-4 timmar (inkl x antal kisspauser) natten till lördagen så mådde jag mycket bättre. Jag överraskade sambon med hotellövernattning i vår stad och SPA-behandling. Det var fantastiskt! En fotmassage för min del. Massören frågade om jag hade mycket ont och det bekräftade jag, sa också att jag har haft mycket kramp i fötterna de senaste veckorna. Hon berättade att blodet inte strömmade fritt i foten och till stotårna var det nästan stopp.. Det kraskade i foten när hon masserade upp flödet och lossade på knutarna. Det gjorde jäkligt ont men det var såklart skönt att bli av med.

Efter massagen satte vi oss i bubbelpoolen, det var bara vi 2 och kändes härligt. En sån där stund när jag kände mig frisk. Jag satt bara med benen i vattnet - jag är tillräckligt varm ändå ;) Och förresten, vad enorm jag är! Fick en chock varenda gång jag såg mig i bikini i spegeln.. Inte underligt att det är tungt. Jösses!

Några timmars sömn och vila för mig efter massage och bubblande och fotboll för födelsedagssambon, perfekt. Mot kvällen gick vi ut och åt middag. Imorse åt vi en finfin hotellfrukost och min enda huvudbry var att magen blev full så fort...

Grattis till fina Anne, som i veckan födde en frisk och fin tjej <3

Jag ska skriva ihop gissade bf-datum, längd och vikt för vår tjej (beräknat är 29e) Gissa på...

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards