Alla inlägg den 16 april 2014

Av Karin - 16 april 2014 15:31

V 39 (38+0) har anlänt! Konstigt nog tänkte jag mer på "att det snart kan dra igång" för några veckor sedan än nu när det faktiskt är så. De senaste dagarna har jag dessutom fått lite kalla fötter och börjat undra om jag verkligen är "redo" för förlossningen och den stora förändringen? Jag antar att jag inte är ensam om dessa känsloyttringar såhär i slutskedet..

Något annat jag har märkt är att jag vill pakta och team:a med min sambo. Jag vill känna hans närhet, både psykiskt och fysiskt mer än någonsin. Jag antar att det handlar om att göra mig och OSS redo som team inför förlossningen, en känsla av trygghet.

Igår packade jag in mig och stora magen i bilen och körde upp på stan. Jag hade några ärenden att uträtta och hade dessutom fått sms från Lindex om halva REA-priset. Jag vaggade in på HM, Lindex och Kappahl och det blev Pyretkläder från alla butiker. På lindex gick jag lös ordentligt eftersom att det var så himla billigt med kläder för 1/4 av priset. På Kappahl blev det en del Newbie, jag älskar deras kläder!

När jag hade handlat klart, köpte jag en stor mjukglass och satt på en bänk i solgasset. Jag förstod att jag skulle få sota för utflykten i efterhand och passade på att njuta där och då. Något jag helt och hållet lärt mig under sjukdomstiden och som folk i allmänhet nog skulle kunna bli bättre på..

Jag ska visa er lite pyssel jag har gjort i ett annat inlägg samt också skriva ner era gissningar på bf (måste sätta mig vid datorn för det).

Bjuder på den nakna sanningen i v 39 ;)

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards