Alla inlägg den 24 april 2014

Av Karin - 24 april 2014 10:07

Vår lilla skatt beräknas väga 3.6kg nu. Enligt appen skulle hon väga 3.4kg så hon har gottat till sig (eller mamma har gottat till sig rättare sagt) ;) Det var en helt normal vikt och allt ser bra ut. Skönt!

Läkaren gjorde sedan en undersökning för att se om jag var mogen och det var jag inte. Livmodertappen var bakåtlutad och inte framåt som när den är "på gång". Hon pillade och drog i tappen för att frigöra de hormoner som startar förlossningen. Aj som satan vad ont det gjorde.. Det var bara att blunda, fokusera och andas. Men smärtan kom lite som en chock, trodde inte att den "enkla grejen" skulle göra så ont.

På måndag har vi tid hos läkare som ska stämma av min ork och mitt mående. Hon ska dessutom kolla om jag är mogen (det var planen från början - idag var bonus). Tyvärr är det en annan läkare då, jag gillar henne vi träffade idag (det var hon som skrev vår förlossningsplan också).

Nu ska jag försöka sova ikapp nattens förlorade timmar.. Jävla allergi. Tydligen är det sämsta pollenåret på 20år här -bra tajming..

V 40 (39+1)

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards