Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Karin - 7 maj 2014 10:09

Nu blir ni lite besvikna va? Här är jag fortfarande med enivs bebis i magen!

Allt var bra hos bm igår. Magmåttet var 36cm nu, blodtrycket 115/75 (högst någonsin), Pyrets hjärta ca 140 slag/min. Bm var fascinerad över mitt humör och lite förundrad. Det är ytterst ovanligt att hon träffar gravida kvinnor som går på övertid och är glada och harmoniska och jag måste säga att jag är förvånad själv.

Vi fick tid för igångsättning onsdag den 14 maj. Så långt kan jag förstås inte tänka, en hel vecka framåt. Jag delar upp mina dagar i delmål och tar det därefter. Eftersom att jag inte själv tycker att väntandet är så jobbigt bestämde jag mig för att inte be om tidigare igångsättning. Att det sedan blir jobbigt med en väntande helg ihop får vi lösa som par, tänker jag. Prata om vad det är som blir jobbigt och försöka undvika det.

Jag tror ändå på bebis innan helgen. Helst imorgon för då vinner jag tippningen som vi gjort i släkten/sambons släkt ;)

Ps: gravidappens info tog slut i och med förra veckan.. Vilken besvikelse ds

V 42 (41+0)

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards