Alla inlägg den 24 maj 2014

Av Karin - 24 maj 2014 15:12

Dagen innan morsdag infaller den. Dagen för ofrivilligt barnlösa. I år har jag min fantastiska dotter i famnen, jag håller henne tätt intill. Lyssnar på hennes andetag, drar in hennes doft och insuper varje millimeter av hennes vackra hud. Tårar trillar nerför mina kinder. Glädje över att vi fick henne - sorg för er som fortfarande längtar och kämpar. Så mycket känslor. Så mycket kärlek till denna lilla människa. Så mycket smärta och rädsla i att ha väntat i ovisshet, att gång på gång testat negativt och att ibland inte längre orkat tro.

Nu är hon här - perfektare än i drömmen, ljuvligare än i tanken.

Jag önskar er alla samma lycka och jag skänker er extra många varma tankar just idag. En dag. En dag vänder det.


Ofrivilligt barnlösas dag: http://youtu.be/e5zPkZitXmM

Kärlek!

Ovido - Quiz & Flashcards