Alla inlägg den 30 september 2014

Av Karin - 30 september 2014 21:25

Som ni kanske har märkt på de senaste inläggen så har mitt mående förbättrats, så också mina sköldkörtelvärden.

Så att det inte skulle märkas av, som den där skitläkaren sa var ju alltså bullshit.

Jag dalade - då när värdena sjönk - jag mådde mer dåligt - då när värdena höjdes (snabbt) och nu mår jag bättre - värdena är nästan normala.

Jag måste våga lita på min kropp. Vad än (idiot)läkare säger till mig.

Nu inväntar jag bara några andra prover, olika (vitamin/blod-)brister tror jag. Om jag skulle ha någon brist som bidrar till trötthet blir jag förstås "glad", men jag är inställd på att jag nu bara behöver vila för att bli bättre. Det känns inte heeelt orimligt att det som kvarstår nu är pga utmattningen, även om jag förstås lite i smyg hoppas på någon brist som jag enkelt kan bota med ett piller.

Såvida sköldkörteln håller sig på en jämn nivå framöver, så hoppas jag på att vila will do it for me.

Tack för fina kommentarer, jag blir glad för vartenda ord ni skriver <3

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards