Alla inlägg den 8 september 2013

Av Karin - 8 september 2013 13:31

Åh vad jag längtar till tisdag. Då är det nämligen veckobyte och v 8 låter helt okej. Av någon anledning har jag en hang up på v 9, skulle helst vilja hoppa över den veckan. Det låter dåligt. Knäpp tanke/känsla! Jag är noga med att inte tjyvkika på nästa veckas info i gravappen, vill spara på det roliga tills dagen när vi verkligen byter vecka. Under vecka 7 så växer pyret med 1mm varje dag. Gulligt!

Igår gick jag en promenad. Eftersom att jag har haft feber i princip sedan medicinstart har jag inte orkat gå promenader (sedan i maj!) men igår hittade jag ny energi och traskade iväg. Jag gick i 40min. När jag kom hem gjorde det så jäkla ont i vänster skinka, även i ryggslutet men mest i skinkan. Det liksom strålade. Jag har tyvärr alltid varit svag i ryggslutet och har tidigare gått på sjukgymnastik. Är detta relaterat till graviditeten tror ni? Någon som känner igen? Får prata med min barnmorska!

Symptom:
- Ett jädra kissande
- Väldigt sugen på vissa saker (salt och surt, pizzasallad) och väldigt o-sugen på andra
- Svullna och ömma bröst
- Svårigheter med lukter (kattmaten fixar jag inte längre, kylskåp och sopor, viss mat, min deo tål jag plötsligt inte)
- Trött(are) och särskilt på kvällarna
- Hungrig
- Molnande värk (inte så mycket som i början dock)
- Uppsvullen ballongmage, börjar nog ändå lägga sig lite
- Trött/ont i ryggslutet
- Glad i hjärtat!

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards