Direktlänk till inlägg 3 augusti 2015

Tack.

Av Karin - 3 augusti 2015 20:35

Hej hörni
Jag ser att ni är en hel hög som fortfarande är här inne och kikar. Tack för det.

Hur har ni det i sommar?

Jag har min bästa någonsin.

Jag har kämpat på med mina hjärnspöken och jag har gjort ett riktigt bra jobb. Jag är så mycket mer medveten nu och jag känner att jag har fått verktygen till att leva ett bra liv nu- och framöver.

Jag har tagit ett beslut om att rensa ut bloggar också. Känner att jag inte behöver följa så många människors liv, såna som jag inte egentligen ens känner. De allra flesta hittade jag under barnlösheten, vissa har fått ett barn, andra väntar fortfarande. Men jag tror att jag måste gå vidare nu. Ta ett steg därifrån, framåt. Och det innebär mindre bloggläsande.

Och jag tror.. Att det innebär slutet på denna bloggen också. Viblevju3. Bloggens syfte är uppfyllt. På något sätt har bloggen blivit ett ställe att ösa ur mig skit och det har varit bra, ni har varit bra. Stöttat och hejat.

Men nu får det vara bra. Jag mår bra och jag tänker fortsätta med det.

Bästa boktipset är fortfarande "du är fullkomlig", en utomordentligt bra bok om du dras med ångest, negativa tankar eller vill bryta mönster.

Jag hoppas att ni är rädda om er <3
Tack för all pepp genom åren!

Vad kan bättre avsluta allt än att visa en bild på mig? Anonymiteten är bruten. Jag är jag. Jag var ofrivilligt barnlös. Jag var sjuk. Nu är allt bra. This is me.

Stor kram <3

 
 
Adele

Adele

3 augusti 2015 21:06

Fina du! Jag är glad för din skull. Att livet går åt rätt håll och att det känns bra nu. Lev det, njut av det och må lyckan lysa upp din väg! ❤

http://milominmilo.blo.gg

 
Ingen bild

Maria

3 augusti 2015 21:46

Vackra Karin. Vad jag längtar efter dig. Hurra för bästa sommaren! Kram

 
Fiffig

Fiffig

4 augusti 2015 06:09

jag kommer verkligen sakna dina öppna och välskrivna inlägg, men samtidigt gläds jag åt att du mår så mycket bättre! Tack för att du delat med dig av en så svår period av ditt liv och stort lycka till med fortsättningen!

Och himmel vad bra du ser ut! :-)

Många kramar!

http://fiffig.bloggo.nu

 
Denise

Denise

4 augusti 2015 07:17

Så fint skrivet, tack för att du delat med dig med en bit av ditt liv. Önskar dig lycka och välmående. Kram

http://enbarnonskan.blogg.se

 
Ingen bild

emilia

4 augusti 2015 13:27

Fina du! Gläds med dig 😙

 
tanniz

tanniz

4 augusti 2015 20:32

Åh detta var ett bloggavslut som gör mig riktigt glad. Bloggen har spelat ut sin roll och du mår bäst. Härligt. Njut nu av din dotter, så som du saknat under din sjukdom.
Å så trevligt att få ett ansikte. Fina du :)
Önskar dig lycka till, hela familjen.
kram

http://tanniz.bloggo.nu

 
Ingen bild

Sofia

6 augusti 2015 23:04

Underbart med glada nyheter om ett mående åt rätt håll och att allt verkar vara på rätt spår igen :-) lycka till i livet ❤️

 
Ingen bild

Linn

7 augusti 2015 17:19

Finaste finaste Karin ❤️! Jag är så otroligt glad för din skull, du är värd all lycka i värden!
Kärlek till dig!

 
JZ79

JZ79

8 augusti 2015 14:44

Vilket fint avslut på din blogg!! Kommer sakna den då jag följt dig länge nu. Underbart att du mår så bra, härligt att läsa att du har din bästa sommar någonsin nu. Va rädd om er <3 Stor kram!!

http://jz79.wordpress.com

 
Ingen bild

Katarina

17 september 2015 18:37

Hejsan! Surfade just in på din blogg, och förstår att du bor i Örebro och har gått hos någon bra akupunktör eller liknande, när du försökte bli gravid? Jag är i den sitsen nu, bor i Örebro, och skulle behöva tips om alternativa behandlingar som kan hjälpa på vägen.. du kanske inte läser här längre men jag gör ett försök :) Kramar

Karin

28 september 2015 19:48

Hej Katarina,

Ursäkta sent svar, jag har som du säkert såg lagt ner bloggen men såg din kommentar av en slump. Kul att du skrev! Akupunktören jag gick hos heter Ove Magnusson, han hade iaf då sin mottagning nära ekershallen på väster. Jag hoppas att du får hjälp, jag hade (och har fortfarande) stor behållning av akupunktur!
Lycka till!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 21 juli 2015 21:21

Jag går sönder av sorg över beskedet att den kvinnan vars blogg jag följt i ett par år somnat in. Som jag förstår det bara några dagar innan hennes sons födelsedag. Denna 2-åring som ska fortsätta fråga efter mamma tills att han en dag slutar att frå...

Av Karin - 16 juli 2015 09:04


Hörrni. Jag jobbar och jobbar med mina tankar och beteenden. Inser att jag har varit jäkligt hård och elak mot mig själv. Som min allra värsta fiende har jag mobbat mig själv i tysthet. Känt mig otillräcklig på alla plan och försökt finna vägar framå...

Av Karin - 10 juli 2015 18:56

Jag hade planerat att skriva massa dravel om mig. Om mitt möte med psykologen idag. Hur upp- och ner allt känns och hur satans svårt saker kan bli. Jag hade tänkt att berätta för er, en gång för alla, en första- och en sista gång om de som format mig...

Av Karin - 8 juli 2015 18:37

Min sjukskrivning leder mot sitt slut. Tur i oturen att jag har varit sjukskriven, vi har nämligen varit sjuka allesammans. Lillan har haft 40 graders feber och antagligen satt något typ av snorrekord.. Och vi blev sjuka samtidigt. Alltså. Sjuk bebis...

Av Karin - 2 juli 2015 09:43

Igår berättade granntanten för mig att hennes barnbarn dog för ett antal år sedan. Hon pratade om sorgen och om den tuffa tiden efteråt. Om barnbarnets mamma och hennes svåra kris som följde. Kanske bidrar den oerhört tragiska historien till att ...

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards