Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Karin - 30 augusti 2013 11:33

Denna håller jag på med nu. Inte riktigt klar ännu!

Av Karin - 30 augusti 2013 09:50

Idag går vi in i ny vecka enligt appen! Vecka 6 (5+0). Jag ringde till fertilitetsenheten imorse och de höll med om att det verkar konstigt att jag har fått så höga veckoindikator på gravtesten, plus att jag mätte äl i 6 dagar och bara hade en dag mens i förra cykeln. Det vore galet om man som ofrivilligt barnlös missat en graviditet, så som jag har "testknarkat" och letat symptom tidigare. Det var hur som helst inga kruseduller utan vi får göra ett tidigt ultraljud nästa fredag, om en vecka! Som jag längtar!! Vi får försöka förbereda oss på att det kan vara för tidigt och att man därför inte kommer kunna se något. Men det går nog inte att förbereda sig på det egentligen. Jag bara längtar istället - för det kan jag!

Hos barnmorskan igår fick vi bland annat dessa böcker. Jag ska lägga mig på soffan, efter en natt med dålig sömn och en yrslig start på uttrappningen av medicin och bläddra i bebisboken. Min bebisbok!

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards