Direktlänk till inlägg 18 november 2014

Bajsnödig.

Av Karin - 18 november 2014 09:06

Behöver bajsa. Försöker bajsa. Har ont om tid. Bebis missnöjd. Jag sen. Måste åka. Ska lämna nytt cellprov. Bajsnödig. Lämna cellprov bajsnödig. Fan.

Någon som känner igen sig?

 
 
A

A

18 november 2014 10:53

Haha! Men åh! Ja, det är hög igenkänningsfaktor på det mesta. Hoppas det gick bra ändå och håller tummarna att provet är bra och inte visar några förändringar. Kram!

http://milominmilo.blo.gg

 
tanniz

tanniz

18 november 2014 11:05

Oja känner väl igen mig. Nöden har ingen lag som det heter. Kommer verkligen när det är som mest olägligt. När hon ammar å somnar tex. Kan inte lägga ner henne utan att hon vaknar så givetvis så sitter jag där å våndas. Allt för de små liven ska få sin behövliga sömn :)

Hoppas det gick bra på cellprovet. Mitt senaste genomfördes med en bebis sittandes på min mage. Det roligaste gynbesöket hittills :)
kram

http://tanniz.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 3 augusti 2015 20:35


Hej hörni Jag ser att ni är en hel hög som fortfarande är här inne och kikar. Tack för det. Hur har ni det i sommar? Jag har min bästa någonsin. Jag har kämpat på med mina hjärnspöken och jag har gjort ett riktigt bra jobb. Jag är så mycke...

Av Karin - 21 juli 2015 21:21

Jag går sönder av sorg över beskedet att den kvinnan vars blogg jag följt i ett par år somnat in. Som jag förstår det bara några dagar innan hennes sons födelsedag. Denna 2-åring som ska fortsätta fråga efter mamma tills att han en dag slutar att frå...

Av Karin - 16 juli 2015 09:04


Hörrni. Jag jobbar och jobbar med mina tankar och beteenden. Inser att jag har varit jäkligt hård och elak mot mig själv. Som min allra värsta fiende har jag mobbat mig själv i tysthet. Känt mig otillräcklig på alla plan och försökt finna vägar framå...

Av Karin - 10 juli 2015 18:56

Jag hade planerat att skriva massa dravel om mig. Om mitt möte med psykologen idag. Hur upp- och ner allt känns och hur satans svårt saker kan bli. Jag hade tänkt att berätta för er, en gång för alla, en första- och en sista gång om de som format mig...

Av Karin - 8 juli 2015 18:37

Min sjukskrivning leder mot sitt slut. Tur i oturen att jag har varit sjukskriven, vi har nämligen varit sjuka allesammans. Lillan har haft 40 graders feber och antagligen satt något typ av snorrekord.. Och vi blev sjuka samtidigt. Alltså. Sjuk bebis...

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards