Alla inlägg den 14 december 2013

Av Karin - 14 december 2013 16:34

Jag tror att jag har lättnaden att bära på ett livligt barn (kanske inte kommer att vara en lättnad senare i graviditeten dock?). Hur som helst, jag känner henne ofta och buffarna gör mig trygg. Hon har buffat varje gång jag har lagt mig ner oavsett timma på dagen men inte igårkväll. Jag tror att jag kände henne inatt men jag är inte helt säker på om jag var vaken eller drömde. Så vid lunchtid idag hade jag hunnit bli lite oroad.

Jag la mig på sängen och sa "nu du lilla vän får du ge din oroliga morsa en kick". Kort därefter hoppade hela jag till av en rejäl spark. Sambon som stod och lagade mat anslöt och la handen på magen. Därefter fick han känna ett helt skådespel av rörelser i min mage och en rejäl spark till. Det var 2 kraftiga sparkar, inte längre "bara buffar" och sambon sa "oj vilken spark, jag blir helt gråtmild". Vi skrattade och myste åt vår sparkande starka tjej i magen som så lydigt gav morsan några betryggande kickar!

Jo sambon sa också "kände du?" efter första kicken. Eeh jo, det är i min mage hon sparkar ;)

V 21 (20+3)

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards