Direktlänk till inlägg 2 december 2013

RUL

Av Karin - 2 december 2013 14:11

Nu är jag nyligen hemkommen från RUL. Jag var pirrig innan men eftersom att jag känt av Pyret mer de senaste dagarna var jag inte orolig för det allra värsta. Det fanns såklart tankar på "om" något skulle se tokigt ut, framförallt med hjärtat som syns bra först nu.

Vi fick en jättebra bm och allt såg fint ut med Pyret. Pyret var som vanligt pigg och akrobatisk. Vid ett tillfälle tog den båda sina ben och sträckte dem rakt bakåt, såpass att tårna nuddade pannan. Det var så himla gulligt och Pyret såg ut som en fällkniv ;)

Vi blev beräknade till den 29 april (istället för 26e).

Angående "könet" så ligger det en lapp i ett igenklistrat kuvert som ska öppnas ikväll.

Pyret är en...........

 
 
Ingen bild

Anna G

2 december 2013 18:04

Jag tror på en tjej! Önskar hag kunde dela med mig av våra kort, det var verkligen häftigt med RUL. Allt såg bra ut för oss med å datumet 21/4 står kvar! Kunde inte vara lyckligare... jo, om ryggen inte gjorde så sablarns ont å om man slapp va förkyld stup i kvarten!! Kram ☺

Karin

3 december 2013 13:45

Du hade rätt ;) Nu har vi typ en vecka mellan våra datum men ni har planerad förlossningtidigare va (eller blandar jag ihop nnågot nu)?

Varför har du inga bilder från RUL eller vill du inte visa?

Sablarns rygg :(
Kram

 
tanniz

tanniz

2 december 2013 18:05

Åh vad mysigt att få sen en bebis i magen.. som verkligen ser ut som en liten människa :)
å kul idé med kuvertet.. om vi skulle ta reda på könet så skulle vi nog göra på samma sätt.. men grattis till vad det än blir ikväll :)
kram

http://tanniz.bloggo.nu

Karin

3 december 2013 13:49

Ja visst är det en människa på bilden ;) Ser ju typ färdig ut meeen det är ett och annat kvar! Det kändes jättemysigt med kuvertgrejen - helt rätt för oss just nu :)
Kram

 
Ingen bild

Maria

2 december 2013 18:42

Åå så fin!

Det är verkligen en upplevelse att se hur de små rör sig. Vi fick denna gång en mindre pratsam bm, det känns tråkigt.

Ser fram emot att se din mage live. Hoppas ni får en fin kväll!

Karin

3 december 2013 13:48

Oh :( Vi klagade ju på bår förra bm. Hon var kass! Tråkigt när det blir så.

Kram

 
C

C

2 december 2013 19:39

Ingen cliffhanger eller ;)
Skönt att allt såg så bra ut, jag gissar också på en tjej! Kram

http://spyor.blogg.se

Karin

3 december 2013 13:46

Nu är cliff hangern borta ;) Och du gissade rätt ;) Kram

 
A

A

3 december 2013 07:38

Ojoj! Här händer det grejer! :) Något måste ha gått snett med min app för jag får inga påminnelser när du uppdaterat så jag har missat en del som jag nu läst ikapp. Ser att magen växer fint och att RUL gått bra. Så härligt! Kram!

http://ilngtansvrld.blogg.se

Karin

3 december 2013 13:46

Teknikens baksida ;)
Tack snälla!
Kram

 
Ingen bild

Anna G

3 december 2013 17:12

Hihi, jo.. Har bilder att visa, men vet inte hur! :) svårt när man inte har en blogg ☺ vi har haft 21/4 hela tiden, blev ingen skillnad på RUL. Skönt.. Så nu är det åtta dagar mellan oss, sjukt lite egentligen! Man blir ju nyfiken på vad som är i min mage, men vi vill inte veta! Gillar att ha det som överraskning!

Känns som andra halvan kommer gå fort i alla fall, efter jul lär allt gå i ett rasande tempo! Har ni bestämt er mer för vagn? Vi har köpt en bugaboo buffalo i alla fall ☺ kram!

Karin

3 december 2013 18:40

Jaha du menar så.. Haha! Åh jag som är så nyfiken på er lilla bebisbild :)

Vi har börjat titta på vagn och det lutar åt en Joolz. Vilken djungel!

Kram

 
Ingen bild

emilia

3 december 2013 17:30

Åh va skönt att rul blev bättre, för bm/läkarna är det ju just rutin.. men för blivande föräldrar är det bland de största ögonblicken i livet! Och nu är ni oxå halvägs :D kramar

Karin

3 december 2013 18:44

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 3 augusti 2015 20:35


Hej hörni Jag ser att ni är en hel hög som fortfarande är här inne och kikar. Tack för det. Hur har ni det i sommar? Jag har min bästa någonsin. Jag har kämpat på med mina hjärnspöken och jag har gjort ett riktigt bra jobb. Jag är så mycke...

Av Karin - 21 juli 2015 21:21

Jag går sönder av sorg över beskedet att den kvinnan vars blogg jag följt i ett par år somnat in. Som jag förstår det bara några dagar innan hennes sons födelsedag. Denna 2-åring som ska fortsätta fråga efter mamma tills att han en dag slutar att frå...

Av Karin - 16 juli 2015 09:04


Hörrni. Jag jobbar och jobbar med mina tankar och beteenden. Inser att jag har varit jäkligt hård och elak mot mig själv. Som min allra värsta fiende har jag mobbat mig själv i tysthet. Känt mig otillräcklig på alla plan och försökt finna vägar framå...

Av Karin - 10 juli 2015 18:56

Jag hade planerat att skriva massa dravel om mig. Om mitt möte med psykologen idag. Hur upp- och ner allt känns och hur satans svårt saker kan bli. Jag hade tänkt att berätta för er, en gång för alla, en första- och en sista gång om de som format mig...

Av Karin - 8 juli 2015 18:37

Min sjukskrivning leder mot sitt slut. Tur i oturen att jag har varit sjukskriven, vi har nämligen varit sjuka allesammans. Lillan har haft 40 graders feber och antagligen satt något typ av snorrekord.. Och vi blev sjuka samtidigt. Alltså. Sjuk bebis...

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards