Alla inlägg den 13 november 2013

Av Karin - 13 november 2013 16:26

Backar bandet och funderar över när det blev för mycket och vilka signaler jag struntade i. Behövt 14 timmars sömn idag -då har jag snurrat på för fort. Känner stress över sådant som jag inte orkat ta tag i, ett telefonsamtal eller några rader på ett papper har hopat sig och känns övermäktigt. Vill få hjälp av sambo med att bocka av så att jag kan stanna upp. Andas. Reflektera. Hittar nytt och komma tillbaka.

Av Karin - 13 november 2013 11:44

Åh Pyret är en liten vilding! Sparkade, boxade, gnodde sig i ansiktet och gjorde kullerbyttor i min mage igår. Det var svårt att få en hel bild av hur Pyret såg ut för hen snodde runt hela tiden <3

På KUB för några veckor sedan var hen så stilla (kl 08 på morgonen) men nu vid kl 17 var det fullt disco. En kvällsbebis kanske? Gynekologen såg vilken kön Pyret har men hade som policy att inte tala om det. En pojke tror jag!

Allt såg bra ut; hjärna, hjärta, ryggrad, navelsträngen såg bra ut och moderkakan satt fint placerad. Nu fick vi veta allt som vi ville veta på KUBen och mer därtill.

Gynekologen hade sämre apparatur än Landstinget, det var rätt grynigt. Vi fick inga bilder men det räckte gott med bilden som stannade kvar i hjärtat (och att RUL är 3 veckor bort).

Pyret vår lilla vilding - vi längtar till april!

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards