Alla inlägg den 15 november 2013

Av Karin - 15 november 2013 11:06

Jag är så trött. Så trött. Huvudet bankar och ögonen går i kors. Jag ligger sömnlös om nätterna på grund av benen. Inatt krampade benen från höfterna hela vägen ner till vaderna. Gör det omöjligt att somna. Vänder och vrider på mig. Bäckenet gör det omöjligt att ligga på sida så mitt enda alternativ är på rygg med benen raka. Jag blir galen. Eftersom att jag ligger på rygg kommer katten och trampar runt på mig, har jag mot förmodan lyckats somna så vaknar jag. Vaknar av smärtan och kan inte somna om.

Jag lämnade prover för 1.5 vecka sedan. Jag hoppas att det handlar om någon brist men jag tror tyvärr inte det. Jag tror att jag har Restless Legs Syndrom. Jag har nog alltid haft det men aldrig vetat, skyllt på växtvärk och mycket träning, ibland skyllt på för lite träning. Hittat förklaringar. Nu är det så illa att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Skulle vilja ta en promenad men bäckenet håller inte ihop, jag får ont. Skulle vilja sova men borde kanske inte ligga ner så mycket. Skulle vilja städa och röra på mig men jag orkar inte och det gör för ont. Istället går jag runt runt runt i lägenheten.

Fan måtte de hjälpa mig med en lösning på detta... 23 veckor kvar.

Pyret, när jag känner dig kanske vakentimmarna blir något lättare.

v 17 (16+5)

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards