Alla inlägg den 30 november 2013

Av Karin - 30 november 2013 18:02

Vilken djungel. Barnvagnsdjungel. Första titten är gjord. Vi vill ha en smidig vagn som är lätt att packa ihop och lätt att bära (uppför en lång trapp). Vi vill att den ska gå att köra på grus och inte bara i stan. Jag vill gärna ha barnet ganska nära och högt och inte vara tvungen att ha barnet vänt från mig i sittdelen.Jag vill att den ska vara rundad och se ombonad ut. Och snygg.

Vi tittar på Joolz. Ett märke som slagit stort i Holland (holländskt märke).

Vi tänker beställa grejerna på nätet men hjälp oss - vad behöver man för tillbehör? Chasi, sittdel, liggdel, åkpåse, skötväska, vinterhjul... And?

(På bilden är den inte vinterhjul på och den ser riktigt plastig och fjantig ur såhär i profil men så mysig ut framifrån).

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards