Alla inlägg den 17 november 2013

Av Karin - 17 november 2013 15:03

Idag är vecka 18 här. Magen har kupat till sig mer, efter att ha varit galet svullen i många, många veckor.

Om 2 veckor är det RUL, det ska bli spännande att få ett mer "precist" förlossningsdatum.

Jag har ibland känt lite "bubbel" och "sug" i magen, väldigt difust men jag kan inte ta in att det är en bebis som gör det. Kanske är det bara mina tarmar. Om jag såg Pyret röra sig samtidigt som jag kände något så skulle jag såklart bli övertygad. Det måste bli tydligare för att jag ska fatta ;)

Näsblodandet har jag nog glömt nämna, drt är ett frekvent återkommande inslag i mitt nya preggo-liv ;)

Förresten! Tittar ni på "gravid, vecka för vecka" på Youtube? Man får följa 3 kvinnor genom deras graviditeter, riktigt roligt. Ett minus är dock att det bara är kvinna/man-relationer och bara par som blivit gravida för egen maskin (såvitt jag förstått). Mångfald och olikheter hade varit skoj!

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards