Alla inlägg den 23 november 2013

Av Karin - 23 november 2013 11:25

Igår hände det igen. 2 dygn efter första känningen av Pyret. Samma situation, jag liggandes med kurrande katt på magen. Igår kändes det tydligare och var ingen tvekan om saken. Ett sprattel i min mage. Jag fnissade till. Det känns lustigt. Som något väldigt litet sprattlar till, något som bara vore 3-4cm stort. Pyret är betydligt större förstås. Kanske är det vattnet som dämpar eller så är det bara en arm eller ett ben som sprattlar till? Hur som helst helt fantastiskt och jag glömde alla krämpor för en stund. Jag längtar verkligen efter att få känna mer av Pyret min lill* kvällsbebis <3 Jag hoppas att du får träffa (vår sjuka) kisse som du buffar på i april/maj, ni skulle tycka om varandra vad det verkar. Innan dess längtar jag efter att pappa ska få känna dig också. Finaste pappa. Kanske på vår utlandsresa i december, vad tror du om det Pyret?

v 18 (17+6)

Presentation


Jag är en 29-årig tjej som bor i en mellanstor stad. Jag har utmattningssyndrom och började blogga som ofrivilligt barnlös. I juli blev vi spontangravida, efter 2 års försök. Jag vill vara anonym.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards